Кіраўнік спраў райвыканкама
Канапацкі Віктар Сяргеевіч
кіраўнік спраў райвыканкама
тэлефон: (+375 1652) 2-80-04
Кіраўніцтва ўпраўленнем справамі райвыканкама і забеспячэнне дзейнасці райвыканкама. Кантроль па курыруемых галінах за выкананнем Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 11 сакавіка 2004 г. нумар 1 "Аб мерах па ўмацаванню грамадскай бяспекі і дысцыпліны", Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 14 чэрвеня 2007 г. нумар 3 "Аб прыярытэтных напрамках умацавання эканамічнай бяспекі дзяржавы" , Дэкрэта Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15 снежня 2014 г. № 5 "Аб узмацненні патрабаванняў да кіруючых кадраў і работнікаў арганізацый". Каардынацыя работы і кантроль за выкананнем Дырэктывы Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 27 снежня 2006 г. № 2 "Аб дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату і павышэнні якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва". Агульная каардынацыя работы пры разглядзе зваротаў грамадзян, індывідуальных прадпрымальнікаў, а таксама юрыдычных асоб, ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур, рэалізацыі заяўнага прынцыпу "адно акно". Агульнае кіраўніцтва структурнымі падраздзяленнямі райвыканкама, не надзеленымі правамі юрыдычнай асобы.
Пытанні:
- планавання работы райвыканкама, кантролю за выкананнем плана работы райвыканкама;
- каардынацыі работы ўпраўленняў, аддзелаў райвыканкама, сельскіх выканаўчых камітэтаў раёна па пытаннях захавання Рэгламенту райвыканкама і Правілаў унутранага працоўнага распарадку;
- распрацоўкі структуры райвыканкама;
- арганізацыі работы па падрыхтоўцы і правядзенні пасяджэнняў раённага выканаўчага камітэта;
- забеспячэння захаванасці і дзяржаўнага ўліку дакументаў згодна з зацверджанай наменклатурай спраў райвыканкама;
- арганізацыі кантролю за выкананнем рэзалюцый да дакументаў, рашэнняў райвыканкама і распараджэнняў старшыні райвыканкама;
- падрыхтоўкі для даклада старшыні райвыканкама дакументаў па пытаннях, якія разглядаюцца;
- кантроль за падрыхтоўкай неабходных матэрыялаў да пасяджэнняў Брэсцкага абласнога выканаўчага камітэта;
- арганізацыі работы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб, у тым ліку пры ажыццяўленні адміністрацыйных працэдур;
- арганізацыі справаводства ва ўпраўленнях, аддзелах райвыканкама і сельскіх выканаўчых камітэтах раёна і ажыццяўленне кантролю;
- забеспячэнні рэжыму сакрэтнасці і вядзенні сакрэтнага справаводства;
- утрымання і аховы будынкаў райвыканкама;
- транспартнага абслугоўвання Апарата райвыканкама;
- заключэння дагавораў па пытаннях, звязаных з умацаваннем матэрыяльна-тэхнічнай базы райвыканкама;
- архіўнай справы ва ўпраўленнях, аддзелах райвыканкама, сельскіх выканаўчых камітэтах раёна.
Кіраўніцтва раённымі камісіямі і працоўнай групай:
- адміністрацыйнай камісіяй;
- камісіяй для правядзення інвентарызацыі;
- камісіяй па аздараўленні і санаторна-курортным лячэнні, сацыяльным страхаванні райвыканкама;
- экспертнай камісіяй;
- камісіяй па праверцы наяўнасці, выкарыстання і захоўвання ў райвыканкаме бланкаў дакументаў з выявай Дзяржаўнага герба Рэспублікі Беларусь;
- працоўнай групай па каардынацыі працы з грамадзянамі;
- рабочай групай па разглядзе паўторных зваротаў грамадзян;
- камісіяй па прыёме сувеніраў, кошт якіх перавышае пяць базавых велічыняў.
Ажыццяўленне кіраўніцтва дзейнасцю:
- службай справаводства і матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння райвыканкама;
- групы бухгалтарскага ўліку і справаздачнасці райвыканкама;
- аддзела запісу актаў грамадзянскага стану;
- сектара па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб райвыканкама;
- юрыдычнага сектара райвыканкама;
- дзяржаўнай установы "Іванаўскі раённы архіў";
- сакратара адміністрацыйнай камісіі,
- службы "Адно акно".